Tα 30 ψέματα που είπε ο ΣΥΡΙΖΑ για την ΕΛ.ΑΣ

http://policenet.gr/sites/default/files/styles/article_big/public/field/image/%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B4.jpg?itok=mIWNvLt3

Αναδημοσίευση από τη σελίδα του συνδικαλιστή της ΕΛ.ΑΣ Δημήτριου Καραγιαννόπουλου στο facebook.


Tα 30 ψέματα που είπε ο ΣΥΡΙΖΑ για την ΕΛ.ΑΣ έπειτα από την συνάντηση που είχε με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων (Π.Ο.ΑΣ.Υ.) την 19-01-2015
Από το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
  1. .Η αντιπροσωπεία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. δήλωσε ότι θέση του κόμματος που έχει εκφραστεί στη Βουλή, είναι η πλήρης υλοποίηση της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας που αφορά την αποκατάσταση των αποδοχών των ένστολων.
  2. Η θέση του κόμματος για το ΤΕΑΠΑΣΑ είναι η κατάργηση του άρθρου 220, που είχε διατυπωθεί κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου. Γι αυτό το θέμα ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. κατέθεσε τροπολογία στη Βουλή, ζητώντας την αναστολή του νόμου κατά 6 μήνες ώστε να αντιμετωπιστεί σε νέα βάση από την κυβέρνηση της αριστεράς.
  3. Η αντιπροσωπεία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. τόνισε ότι οποιαδήποτε αλλαγή γίνει στην ΕΛ.ΑΣ. θα είναι αποτέλεσμα ευρύτατου διαλόγου και συναίνεσης με τα κόμματα, με το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. και τους εκπροσώπους των εργαζομένων, με συμμετοχή ειδικών επιστημόνων και κοινωνικών φορέων, διασφαλίζοντας τη συναίνεση αυτών που θα τις εφαρμόσουν όπως και της κοινωνίας ( πχ το μισθολόγιο ,το ασφαλιστικό κτλ)
  4. Το κείμενο-διαβούλευση του Τμήματος Σωμάτων Ασφαλείας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. για την ΕΛ.ΑΣ. περιγράφει τις κατευθύνσεις και τις προτεραιότητες των αλλαγών που θα γίνουν και έχουν στόχο την αναβάθμιση λειτουργίας του Σώματος, τον προσανατολισμό του στην καταπολέμηση της εγκληματικότητας και όχι στην καταστολή των λαϊκών κινητοποιήσεων. Θα κατοχυρωθούν τα εργασιακά δικαιώματα του προσωπικού, θα βελτιωθεί η καθημερινότητά του και τέλος θα απεγκλωβισθεί συνολικά η λειτουργία του Σώματος και των αστυνομικών από κομματικές εξαρτήσεις
  5. Την ίδια στιγμή, που οι υπηρέτες των μνημονίων μετέφεραν, προεκλογικά, την ατζέντα στην εγκληματικότητα, η φιλοσοφία της πολιτικής τους επιλογής είναι να γεμίζουν την Αθήνα και τις άλλες πόλεις με κλούβες και διμοιρίες των ΜΑΤ, βάζοντας σε πρώτη προτεραιότητα τη διάλυση των λαϊκών κινητοποιήσεων και όχι την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών στις γειτονιές ..... ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ?
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ 24 ΔΙΜΟΙΡΙΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ
  6. .Η δημόσια τάξη, η ασφάλεια και η πολιτική προστασία είναι συνταγματικά δικαιώματα με όρους ισονομίας και ισοτιμίας για όλους τους ανθρώπους και πρέπει να απεμπλακούν από τα μικροκομματικά και μικροπολιτικά παιχνίδια της κάθε κυβέρνησης. Η ΕΛ.ΑΣ. πρέπει να γίνει ένα σώμα που λειτουργεί με δημοκρατικό θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας, ανοικτό στην κοινωνία και χωρίς να καθορίζεται από στενές κομματικές επιδιώξεις. Για να γίνει αυτό απαιτείται κατοχύρωση της αυτοτέλειας του Αρχηγείου, προστασία από παρεμβάσεις κομματικής ή εξωυπηρεσιακής εξουσίας αλλά και καθιέρωση διαδικασιών ελέγχου της λειτουργίας της αστυνομίας.
  7. Οι εργαζόμενοι στα σώματα ασφαλείας, από το 2010 μέχρι σήμερα, έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα από τις εφαρμοζόμενες νεοφιλελεύθερες πολιτικές των μνημονίων. Εκτός από τις περικοπές μέχρι 45% στους μισθούς και μέχρι 65% στις συντάξεις τους, την αύξηση κατά 15 χρόνια του ορίου συνταξιοδότησής τους και την κλοπή των εισφορών τους από τα ταμεία, η δραματική μείωση των λειτουργικών δαπανών των υπηρεσιών, δυσκολεύει την υπηρεσιακή τους καθημερινότητα και αυξάνει τους κινδύνους στους οποίους εκτίθενται.
  8. Οι υπηρεσίες λειτουργούν στηριζόμενες στο φιλότιμο και τον επαγγελματισμό του προσωπικού των σωμάτων ασφαλείας που με την παρουσία και την υπερεργασία του προσπαθεί να καλύψει τις ελλείψεις και τα κενά των υπηρεσιών που έχουν προκληθεί από τις εφαρμοζόμενες πολιτικές.
  9. Τα επιχειρησιακά μέσα έχουν απαξιωθεί, μεγάλο μέρος τους βρίσκεται εκτός λειτουργίας λόγω βλαβών και έλλειψης υλικοτεχνικής υποστήριξης και η λειτουργία των υπολοίπων στηρίζεται στην συνεισφορά του προσωπικού, πέρα από τα προβλεπόμενα υπηρεσιακά του καθήκοντα. Τα μέσα αυτοπροστασίας είναι ανύπαρκτα, με αποτέλεσμα να καλούνται να αντιμετωπίσουν την διαρκώς αυξανόμενη παραβατικότητα και εγκληματικότητα απροστάτευτοι.
  10. Οι συνθήκες εργασίας του, είναι έξω από τα προβλεπόμενα και από την υφιστάμενη νομοθεσία των σωμάτων. Το ωράριο εργασίας καταστρατηγείται και η υπερεργασία είναι κανόνας, ο προγραμματισμός εργασίας (ιδιαίτερα στην αστυνομία) και οι συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας είναι ανύπαρκτες, το πλαίσιο αξιολόγησης, κρίσεων, προαγωγών και γενικότερα της υπηρεσιακής τους εξέλιξης είναι αδιαφανές, ωθώντας τους στην καλλιέργεια πελατειακών σχέσεων.
  11. Η εκπαίδευση είναι υποτυπώδης, στηρίζεται στην εμπειρική γνώση και την μεταφορά της στους νεώτερους και η μετεκπαίδευση ανύπαρκτη.
  12. Η βελτίωση της καθημερινότητας του προσωπικού των σωμάτων ασφαλείας, η κατοχύρωση των βασικών του εργασιακών δικαιωμάτων μέσα από ένα διαφανές δημοκρατικό πλαίσιο λειτουργίας των σωμάτων η διασφάλιση από την υπηρεσιακή αυθαιρεσία και η προστασία από τους κινδύνους κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας τους, είναι από τα πρώτα μέτρα μιας κυβέρνησης της αριστεράς.
  13. Η επιλογή των Αρχηγών των Σωμάτων Ασφαλείας πρέπει να γίνεται με διαφανή και αξιοκρατικά κριτήρια αξιολόγησης, που θα βασίζονται στα τυπικά και ουσιαστικά τους προσόντα και στην εμπειρία τους. Η επιλογή θα εγκρίνεται από διαρκή διακομματική κοινοβουλευτική επιτροπή, η οποία θα στηρίζει και θα ελέγχει το έργο τους. Ο έλεγχος των πεπραγμένων των σωμάτων ασφαλείας από διακομματική κοινοβουλευτική επιτροπή είναι πάγιο αίτημα των εργαζομένων και έχει κατατεθεί στα κόμματα του ελληνικού κοινοβουλίου. Το μοντέλο αυτό απεγκλωβίζει τα στελέχη των Σ.Α. από τις πελατειακές σχέσεις, τα αφήνει να κάνουν απερίσπαστα τη δουλειά τους αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες, αξιοποιώντας την κατάρτιση και την πείρα τους και συγχρόνως αποτρέπει από ενέργειες που είναι έξω από την αποστολή της αστυνομίας και εγείρουν υποψίες για το ρόλο τους.
  14. ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ
    Είναι αναγκαία η μεταρρύθμιση και η ριζική αναδιοργάνωση των Σωμάτων Ασφαλείας σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας με αξιοκρατία και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα.
    Το αστυνομικό μοντέλο είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του 1980.
    Οποιεσδήποτε αλλαγές έγιναν αποσπασματικά χωρίς μελέτες , σχεδιασμό και διάλογο, ικανοποιώντας μικροκομματικές σκοπιμότητες και αντιμετωπίζοντας επιφανειακά τα σύγχρονα προβλήματα.
    Ο μόνος σχεδιασμός που έγινε καλά και διαρκώς αναπροσαρμόζεται και εκσυγχρονίζεται είναι η αστυνομοκρατία και η καταστολή.
    Με δεδομένο ότι οι πολίτες δεν αμφισβητούν τον αστυνομικό θεσμό αλλά επιμέρους λειτουργίες του, ο στρατηγικός στόχος της αναδιάρθρωσης της ΕΛ.ΑΣ. δεν μπορεί παρά να είναι η ριζική βελτίωση της σχέσης της με την κοινωνία και ειδικά με τις ευάλωτες ομάδες, της δομής και της λειτουργίας της. Η οργανωτική δομή θα πρέπει να ανατρέπει υπάρχουσες αρνητικές καταστάσεις, να δημιουργεί μια νέα ΕΛ.ΑΣ. η οποία θα λειτουργεί με επάρκεια, ενταγμένη στην κοινωνία και δημοκρατική νομιμοποίηση και λειτουργία.
    Αυτό απαιτεί βούληση για ευρύτερη πολιτική συναίνεση.
    Πρέπει να γίνει από διακομματική κοινοβουλευτική επιτροπή στην οποία θα συμμετέχουν:
    -εκπρόσωποι της ΕΛ.ΑΣ., των συνδικαλιστικών φορέων, της τοπικής αυτοδιοίκησης, της επιστημονικής κοινότητας και κοινωνικών φορέων
  15. Η θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των στελεχών της ΕΛ.ΑΣ πρέπει να ακολουθεί σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους, να είναι διαρκής να γίνεται με επιστημονικά κριτήρια και πρότυπα και να καλλιεργεί τον επαγγελματισμό, ώστε να τα προετοιμάζει να ανταποκριθούν με επάρκεια στις υψηλές απαιτήσεις της ασφάλειας, της πολιτικής προστασίας της χώρας , της κοινωνικής ειρήνης και της αντιμετώπισης του εγκλήματος. Εκπαίδευση στις δημοκρατικές αρχές της ισονομίας, της ισότητας, της νομιμότητας και της αυτοδέσμευσης της εξουσίας, με στόχο την προστασία κάθε ανθρώπου που έρχεται σε επαφή μαζί της και την διαφύλαξη της αξιοπρέπειας αστυνομικών και πολιτών. Αυτή τη στιγμή η εκπαίδευση της ΕΛ.ΑΣ. στηρίζεται σε αναχρονιστικά προγράμματα, σε καψώνια και η πρακτική εκπαίδευση στηρίζεται στην εκτέλεση υπηρεσίας σε αστυνομικά τμήματα, καλύπτοντας κενά με φτηνό προσωπικό. Αντί για εκπαίδευση έχουμε αναπαραγωγή παλαιάς νοοτροπίας και πρακτικής σε νέους ανθρώπους, η οποία μοιραία μεταφέρεται και στους πολίτες.
  16. ΔΙΑΡΚΗΣ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    Η μετεκπαίδευση είναι ελλιπής έως ανύπαρκτη και πολλές φορές το προσωπικό χρησιμοποιείται σε άλλη ειδικότητα από αυτή που έχει μετεκπαιδευθεί. Διαρκής μετεκπαίδευση και επιμόρφωση των εργαζομένων στο αντικείμενο με το οποίο απασχολούνται και άμεση εφαρμογή τους.
  17. .ΑΜΕΣΑ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
    Η εγκληματικότητα δεν αντιμετωπίζεται μόνο με αστυνομικά μέτρα, αλλά με πολιτικές που αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά αίτια τους.
    Είναι αναγκαίος όμως ο επανασχεδιασμός της αντι-εγκληματικής πολιτικής με στόχο να αντιμετωπιστούν τα εγκλήματα των όποιων κυκλωμάτων, οι εγκέφαλοι του οργανωμένου εγκλήματος, τα κυκλώματά τους και οι μεταξύ τους διασυνδέσεις .
    Η ραγδαία αύξηση της εγκληματικότητας τροφοδοτείται από την αντιλαϊκή πολιτική που ασκείται, η οποία περιθωριοποιεί μεγάλα κομμάτια πληθυσμού , που εύκολα γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης από τα κυκλώματα αυτά.
    -Αντιμετώπιση του οργανωμένου εγκλήματος.
    -Αντιμετώπιση του οικονομικού εγκλήματος.
    -Αντιμετώπιση της καθημερινής μικροεγκληματικότητας.
  18. Αντιμετώπιση του χουλιγκανισμού και της βίας στα γήπεδα. Απόδοση των ευθυνών στις Π.Α.Ε. όπως προβλέπεται από το νόμο.
  19. ΑΜΕΣΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    Κατάργηση των ΥΑΤ (ΜΑΤ)-ΥΜΕΤ ως ειδικών δυνάμεων για την καταστολή λαϊκών κινητοποιήσεων και ένταξη του ανθρώπινου δυναμικού τους σε νέες υπηρεσίες που θα δημιουργηθούν για την αντιμετώπιση κρίσεων (φυσικές καταστροφές, ακραία εγκληματικότητα, βία κ.λπ.). Άμεση απόσυρση απαγορευμένων- επικίνδυνων για τη δημόσια υγεία χημικών και υλικών, απαγόρευση χρησιμοποίησής τους.
    Ενοποίηση των ομάδων ΔΙΑΣ, ΖΗΤΑ και Δ.Ε.Λ.Τ.Α. και απαγόρευση εμπλοκής και χρησιμοποίησής τους σε διαδηλώσεις και μετατροπή τους σε ταχυκίνητη λαϊκή αστυνομία στο πλευρό του πολίτη σε 24ωρη βάση.
    ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΔΙΑΣ ΚΑΙ Ζ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ 
  20. ΑΜΕΣΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
    Η σημερινή αξιολόγηση είναι υποκειμενική, δεν συνυπογράφεται από τον αξιολογούμενο, δεν του κοινοποιείται (ενώ υπάρχει γνωμοδότηση του συνηγόρου του πολίτη για το αντίθετο) παρά μόνο σε περίπτωση δυσμενούς κρίσεως και δεν υπάρχει δευτεροβάθμιο όργανο προσφυγής του αξιολογούμενου.
    Προτείνεται:
    Θεσμοθέτηση Τριμελούς Συμβουλίου Αξιολόγησης
    Συνυπογραφή του αξιολογούμενου και κοινοποίηση της βαθμολογίας στον κρινόμενο
    Δημιουργία Δευτεροβάθμιου Συμβουλίου Αξιολόγησης
  21. .ΑΜΕΣΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΚΡΙΣΕΩΝ –ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ
    -Αντικειμενικά κριτήρια κρίσης- προαγωγής όπως, ο χρόνος υπηρεσίας, ο χρόνος υπηρεσίας σε συγκεκριμένη θέση, σπουδές, ειδικές γνώσεις ,υπηρεσιακή επάρκεια.
    Η κατάρτιση αντικειμενικού συστήματος κρίσεων προαγωγών μπορεί να καταρτιστεί με τη συγκρότηση επιτροπής στην οποία θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των σωμάτων, των συνδικαλιστών. Ήδη υπάρχουν προτάσεις υπηρεσιακές και συνδικαλιστικές οι οποίες δεν υλοποιούνται γιατί η βούληση είναι η εξάρτηση και οι πελατειακές σχέσεις.
    -Συμμετοχή στα συμβούλια κρίσεων και προαγωγών του προέδρου ή εκπροσώπων των ομοσπονδιών.
  22. ΑΜΕΣΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗ ΒΑΘΜΟΥ-ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    Οι διοικητές των υπηρεσιών να τοποθετούνται με βάση τον προβλεπόμενο βαθμό και την ικανότητά τους.
  23. .ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΕΡΓΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛ.ΑΣ
    Η ΕΛ.ΑΣ. έχει αρμοδιότητες που είναι έξω από το αστυνομικό αντικείμενο, στις οποίες ασχολείται υπερβολικός αριθμός αστυνομικών και σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία αυτά τα πάρεργα καλύπτουν το 65% της καθημερινής τους ενασχόλησης.
  24. ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
    Διαχωρισμός των αρμοδιοτήτων αστυνόμευσης από την προανακριτική λειτουργία και από την υποβοηθητική προς τη Δικαιοσύνη αρμοδιότητα. Στελέχωση της Δικαστικής Αστυνομίας.
  25. ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ
    Θέσπιση και εφαρμογή του θεσμού του ombudsman (διαμεσολαβητή του αστυνομικού), που ήδη Χώρες της Ευρώπης έχουν δημιουργήσει για υπηρετούντες στα Σ.Α. και τις Ε.Δ. και λειτουργεί, προς όφελος και των δύο πλευρών. Η παρέμβασή του σε θέματα μείζονος αλλά και ελάσσονος σημασίας, αναφορικά με τα δικαιώματα των αστυνομικών, θα είναι καταλυτική και θα επιλύσει χρόνια προβλήματα (γραφειοκρατικά, θεσμικά, υπερασπιστικά κλπ) προς την κατεύθυνση της πλήρους αποδοχής του.
    ΕΜΕΙΝΕ  ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ
  26. ΑΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΓH ΚΑΝΟΝΩΝ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ κατά την εκτέλεση υπηρεσίας
  27. ΑΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και του προβλεπόμενου ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
  28. ΑΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
    Η ΕΛ.ΑΣ. μπορεί να αναλάβει δράσεις πρόληψης και ενημέρωσης, σε θέματα ζωτικής σημασίας , σε σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες, κοινωνικές οργανώσεις, με ανακοινώσεις, ημερίδες και διαλέξεις (θέματα τροχαίας, ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο, τροχαία, ναρκωτικά, βία στα σχολεία).
  29. ΑΜΕΣΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ.
    Η συμμετοχή τους στις επιτροπές που εξετάζουν την λειτουργία της αστυνομίας και προωθούν τις αλλαγές στην λειτουργία των υπηρεσιών, είναι απαραίτητη, αφού αυτοί έχουν τη γνώση, την εμπειρία και έχουν εντοπίσει τις βελτιώσεις που χρειάζονται, αλλά είναι και αυτοί που θα εφαρμόσουν οποιαδήποτε απόφαση ληφθεί.
  30. Σχετικές διαλέξεις και διάλογος για το σύνολο του προσωπικού. Και δύο μισές αλήθειες!!!! 

  Και δύο μισές αλήθειες!!!!
  1. ΑΜΕΣΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
    Η ψυχολογική υποστήριξη καθιερώθηκε μετά το 2011. Η διαδικασία όμως με την οποία παρέχεται δεν επιτρέπει την πρόσβαση του συνόλου των υπηρετούντων στην ΕΛ.ΑΣ. Η ψυχολογική υποστήριξη πρέπει να παρέχεται στο σύνολο του προσωπικού σε τακτά χρονικά διαστήματα και εκτάκτως, όσες φορές απαιτείται, στο προσωπικό που εμπλέκεται σε βίαια περιστατικά κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας του.
  2. ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
    Κατάργηση της διαδικασίας με την οποία έχουν προσληφθεί οι ειδικοί φρουροί και οι συνοριοφύλακες και έχουν δημιουργηθεί αστυνομικοί διαφορετικών ταχυτήτων. Με την διαδικασία αυτή, έχουν προτεραιότητα πρόσληψης όσοι έχουν υπηρετήσει στις ειδικές μονάδες των ενόπλων δυνάμεων, οι οποίοι στερούνται θεωρητικής και πρακτικής αστυνομικής εκπαίδευσης. Για τους ήδη υπηρετούντες αυτής της κατηγορίας, χρειάζεται ειδική μετεκπαίδευση μέχρι να επέλθει η πλήρης ομογενοποίηση. Η διαδικασία πρόσληψης αστυνομικών εκτός πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να σταματήσει οριστικά και να περιοριστεί, εάν απαιτείται, μόνο στην κατηγορία του ειδικού επιστημονικού προσωπικού, στην οποία θα συμμετέχουν ισότιμα οι ήδη υπηρετούντες στην ΕΛ.ΑΣ.

Related

ΠΟΛΙΤΙΚΗ 3565893150191061006

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

FACEBOOK

Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

εορτολογιο

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Google+ Followers

ΖΩΔΙΑ


live score

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Στο παρόν blog εκτός από άρθρα των διαχειριστών, αναδημοσιεύονται άρθρα από άλλα blogs με αναφορά πηγής στο κάτω μέρος κάθε άρθρου.

-Το blog politikanet αναδημοσιεύει και δεν "υιοθετεί" απαραίτητα το περιεχόμενο των ειδήσεων που αναρτά στις οποίες αναφέρεται η πηγή της είδησης.

- Οι φωτογραφίες και τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο, κυρίως από τις εικόνες google και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Εάν κατά λάθος έχει δημοσιευτεί εικόνα ή βίντεο που διέπεται από πνευματικά δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα αφαιρεθεί.

- Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο Blog δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.


item